Mitt kreativa jag!

Idag blev jag färdig med min uppgift i skolan där jag skulle göra ett collage. Collaget skulle vara något som man blev inspirerad av eller något man tycker om. Därför valde jag att rita kläder som jag blev inpirerad av inom modet, smink,skor,musik,parfym,sommar,djur och nutella för skoj skull. Dessa saker jag ritade är saker som ger mig inspiration och får mig att tycka om. Kläderna och skorna som jag ritade var för att jag älskar mode och design. Sminket och parfymen är lite av en hobby jag har ,jag älskar att sminka mig och expremetera. Sommaren är bästa  tiden på året och djur är något som jag älskar. Musik är något som jag alltid tyckt om och jag har även spelat instrument, musiken väcker mycket känslor hos mig och är något som jag älskar att göra. Jag ritade även en nutella också för skoj skull. :)
 

Kommentera här: